Τα λιμάνια κύριοι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν πωλούνται! Κάθε δημοκρατικός και σκεπτόμενος πολίτης πρέπει να βρεθεί με το μέρος των απεργών. Αυτός ο αγώνας είναι αγώνας όλων μας.
Διαβάστε μια πολύ διαφωτιστική συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Αριστερά! ο πρόεδρος της Ένωσης Λιμενεργατών του ΟΛΠ, Γιώργος Νουχουτίδης (τη δημοσιεύουμε μαζί με το σχετικό εισαγωγικό σημείωμα της εφημερίδας):
Ιδού η Cosco, ιδού και το πήδημα
Η δικομματική εναλλαγή βρήκε σε εξέλιξη ένα σημαντικό εργατικό αγώνα. Η συμφωνία της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας για την παράδοση του λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική Cosco είχε ημερομηνία εφαρμογής την 1η του Οκτώβρη. Τη σύμβαση της κυβέρνησης με την Cosco θα τη ζήλευαν ακόμη και οι κυβερνήσεις της δεκαετίας του 1950. Οι εργαζόμενοι του ΟΛΠ βρίσκονται σε επαναλαμβανόμενες απεργίες και μπλοκάρουν στην πράξη την εφαρμογή της συμφωνίας. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ βρίσκεται μπροστά σε ένα κρίσιμο θέμα. Τώρα πια δεν έχουν πέραση τα ωραία λόγια και οι προεκλογικές υποσχέσεις. Θα εφαρμοστεί η αποικιοκρατική σύμβαση; Θα υπάρξει μια αναδιαπραγμάτευση που δεν θα θίξει την ουσία της συμφωνίας; Ή, αντίθετα, θα ικανοποιηθεί το αίτημα των εργαζομένων για ακύρωση της σύμβασης; Είναι σαφές ότι μόνο ο ανυποχώρητος αγώνας των εργαζόμενων στο λιμάνι μπορεί να καταργήσει τη συμφωνία και να πετύχει μια πρώτη σημαντική νίκη ενάντια στη νέα κυβέρνηση του δικομματισμού. Απαραίτητη για αυτό είναι η έμπρακτη αλληλεγγύη όλων των εργαζόμενων, του πειραϊκού λαού και της Αριστεράς.
Βρεθήκαμε με τους απεργούς στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά και μιλήσαμε με τον πρόεδρο της Ένωσης Λιμενεργατών του ΟΛΠ, Γιώργο Νουχουτίδη.
Τι γίνεται με την εφαρμογή της συμφωνίας;
Η Cosco είναι σε δύσκολη θέση. Εμείς είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά αυτοί είναι σε δυσκολότερη. Η διοίκηση προσπαθεί με προβοκάτσιες να νομιμοποιήσει την παρουσία της Cosco. Φέρνουν, για παράδειγμα, κοντέινερ που λένε ότι έχουν υγειονομικό υλικό για να κόψουν τιμολόγια στο όνομα "ΣΕΠ" (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), που είναι μια θυγατρική της Cosco. Αυτό το κάνουν γιατί εμείς έχουμε δεσμευτεί να αφήνουμε το υγειονομικό υλικό. Αλλά μόνο με τιμολόγιο του ΟΛΠ, όχι της Cosco. Προσπαθούν να κοπεί έστω ένα τιμολόγιο για να κατοχυρωθεί η παρουσία τους στο λιμάνι. Το υποτιθέμενο υγειονομικό υλικό έφτασε στο λιμάνι στις 17 Σεπτέμβρη με ένδειξη επείγον και τελικά το παραλάβανε την 1η Οκτώβρη. Τόσο επείγον ήταν!
Έχει παραλάβει η Cosco;
Την Τετάρτη θέλανε να κάνουν απογραφή στα κοντέινερ. Η Cosco παρέλαβε τα πάντα με ένα χαρτί του ΟΛΠ, ότι της είπε ο ΟΛΠ, χωρίς να μπορέσει να κάνει απογραφή. Ήθελαν να εγκαταστήσουν στο μηχανογραφικό σύστημα δικό τους σκληρό δίσκο ώστε να πάρουν τα στοιχεία και να βγάζουν δικά τους τιμολόγια και να έχουν αυτόματα τα στοιχεία η Cosco, ο ΟΛΠ και η εφορία. Τους εμποδίσαμε. Στον αέρα είναι όλο το εγχείρημα. Χθες έφεραν κείμενο από εισαγγελέα ότι πρέπει να βρεθεί λύση. Για αυτό λέμε ότι αυτοί είναι σε πιο δύσκολη θέση.
Πώς βλέπετε τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης;
Το ΠΑΣΟΚ έχει μιλήσει στη Βουλή για ξεπούλημα και ότι αυτοί θα κάνουν επαναδιαπραγμάτευση. Αυτό χωράει πολλά. Τι σημαίνει; Μπορεί να σημαίνει, ας πούμε, κατάργηση της φορολογικής απαλλαγής. Γιατί αυτή τη στιγμή η Cosco, με βάση νόμο του Μαρκεζίνη από το 1953, έχει φορολογική απαλλαγή. Μπορεί να ξαναδούνε αυτό, ή να ζητήσουν περισσότερα χρήματα. Εμείς λέμε μόνο ακύρωση. Τίποτα άλλο. Ακύρωση της συμφωνίας. Το λιμάνι ήταν πάντα κερδοφόρο, ποτέ δεν ήταν υπερχρεωμένο. Το 2003 διακινήθηκαν 1.620.000 κοντέινερ, ήμασταν το 43ο λιμάνι παγκοσμίως, δούλευε 24 ώρες τη μέρα όλο το χρόνο. Τώρα το έχουν πάει 40-50 θέσεις πιο κάτω. Το 2007 το λιμάνι είχε 35 εκατομμύρια καθαρά κέρδη.
Τι επιχειρήματα προβάλλουν για το ξεπούλημα;
Αυτοί λένε τα γνωστά, πως με τους ιδιώτες θα αποφέρει περισσότερα. Είναι καθαρά ψέματα. Μ’ έναν πρόχειρο υπολογισμό, τα έσοδα του ΟΛΠ είναι 170 εκατομμύρια. Τα 110 εκατομμύρια έμεναν στη χώρα με διάφορες διαδικασίες. Είτε σαν κέρδος που πήγαινε κατευθείαν στο Υπουργείο Οικονομικών είτε και έμμεσα. Ακόμα και μέσα από τους μισθούς μας και το φόρο που πληρώνουμε από το μισθό στο κράτος. Ή ακόμα και ξοδεύοντας το μισθό στην εγχώρια αγορά. Οι οικονομολόγοι δεν τα μετράνε αυτά. Μετράνε αλλιώς Δεν λένε ότι με την ιδιωτικοποίηση ο πλούτος φεύγει από τη χώρα. Αυτοί πολλαπλασίασαν τους συμβούλους, τους παρατρεχάμενους, τις αμοιβές για συμβούλια κ.λπ. Δεν έχουν κανένα επιχείρημα που το πουλάνε. Μόνο τα περί ανταγωνισμού. Εμείς όμως τα ξέρουμε, είμαστε και στο διεθνές συμβούλιο των λιμενεργατών. Όπου έχουν πάει αυτές οι εταιρίες κονομάνε οι εργοδότες και φτωχαίνουν οι εργαζόμενοι. Διαβάστε και το βιβλίο, το Gomorra του Saviano, που περιγράφει τι έχει γίνει στο λιμάνι της Νάπολης που πήγε η Cosco, και θα καταλάβετε.
Πώς θα χειριστεί το θέμα το ΠΑΣΟΚ;
Κοιτάξτε, από το ΠΑΣΟΚ οι Διαμαντίδης, Καρύδης, Νιώτης έχουν δηλώσει σαφώς για επαναδιαπραγμάτευση που το αποτέλεσμά της θα είναι ακύρωση της συμφωνίας. Να μπουν ένας-δύο όροι, για παράδειγμα ότι θα είναι Έλληνας manager, ότι δεν θα έχουν αφορολόγητα κέρδη, κι έτσι θα φύγει η Cosco. Αυτά προεκλογικά. Από την άλλη, Βάσω Παπανδρέου, Διαμαντοπούλου και Κατσέλη τα έλεγαν αλλιώς – ότι υπάρχει σύμβαση, έχει γίνει νόμος του κράτους, είναι δύσκολο να ακυρωθεί, θα το ξαναδούμε.
Επειδή δεν είναι γνωστά, πείτε μας λίγο τι χειρισμοί και παρανομίες έχουν γίνει από την κυβέρνηση της ΝΔ; Απ’ ό,τι ξέρουμε, πέρα από τον απεργιακό αγώνα, κινείστε και σε νομικό επίπεδο.
Πρώτον, όταν έγινε η παραχώρηση του λιμανιού στον ΟΛΠ δεν επιτρεπόταν να το παραχωρήσει αλλού, μόνο σε θυγατρική του. Πήγαμε στο ΣτΕ, γιατί αυτό που έγινε ήταν καθαρή παρανομία. Κάνανε νόμο μετά, που εξουσιοδοτούσε τον ΟΛΠ να μπορεί να κάνει παραχώρηση. Αλλά κατόπιν εορτής. Όταν έγινε η συμφωνία με την Cosco, δεν υπήρχε εξουσιοδότηση παραχώρησης.
Δεύτερον, δεν έγινε ποτέ Δ.Σ. ώστε ο ΟΛΠ να αποφασίσει. Έγινε περιφρούρηση από τους εργαζόμενους και δεν ήρθαν οι σύμβουλοι. Είχαν φύγει από το παράθυρο ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, και τους πήγαν απέναντι με σκάφος! Κάτσανε σε κάτι τραπεζάκια για να κάνουν δήθεν συμβούλιο. Κάποιοι ειδοποίησαν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, το νομάρχη Πειραιά και άλλους και πήγαν κάτω. Εννέα η ώρα υποτίθεται έγινε το συμβούλιο, αυτοί 9.05 είχανε φύγει και την άλλη μέρα παρουσιάσανε πρακτικά 40 σελίδων! Ποτέ δεν έγινε το Δ.Σ. να αποφασίσει την παραχώρηση, προσφύγαμε στο πολυμελές, έχουμε μάρτυρες τους βουλευτές κ.λπ., δεν έχει γίνει ακόμα το δικαστήριο.
Τρίτο. Ακόμα και ο νόμος αυτός του 1953 που επικαλούνται για τη φοροαπαλλαγή που χαρίζουν στην Cosco δεν προέβλεπε 35 χρόνια φοροαπαλλαγή, αλλά μόνο μια 5ετία. Στη λογική της ενθάρρυνσης των επενδύσεων.
Δηλαδή 7 φορές πιο αποικιακή σύμβαση από αυτές του 1953…
Είναι απίστευτο αυτό που έχουν συμφωνήσει. Δεν θα πληρώνει φράγκο η εταιρία, ούτε χαρτόσημο για συναλλαγές, για δάνεια, τίποτα. Κάτι άλλο σημαντικό: Ό,τι χρήματα διεκδικεί η Cosco από το δημόσιο σε 60 μέρες πρέπει να τα πάρει, αλλιώς έχει ποινική ρήτρα και πληρώνει το κράτος – ενώ για όλους τους άλλους είναι όποτε θυμηθεί το δημόσιο. Άλλο: Εγγυήθηκε το ελληνικό δημόσιο τα δάνεια της Cosco. Στον ΟΛΠ το αρνιόταν όταν ζήταγε δάνειο, που είναι 75% δημόσιο! Για τη φορολογική απαλλαγή έγινε προσφυγή στην ΕΕ. Ο επίτροπος Νταγιάνι ζητάει τώρα με έγγραφό του διευκρινίσεις από τον ΟΛΠ, την κυβέρνηση και τους εργαζόμενους. Άλλο παράδειγμα, για να δείτε που έχει φτάσει το ξεπούλημα: Ο ΟΛΠ έχει ένα μηχανογραφημένο σύστημα της Intracom, το Navis, και κάθε τόσο αναβαθμίζεται με κάποια αμοιβή. Το Δ.Σ. του ΟΛΠ στην τελευταία του συνεδρίαση ζητάει τώρα να εξυπηρετηθεί η Cosco, η Navis όμως λέει πως θέλει περισσότερα λεφτά, 200.000 ευρώ, από την Cosco – δεν είχε κάνει συμφωνία με την Cosco, είχε κάνει με τον ΟΛΠ. Λογικό είναι. Παίρνει λοιπόν πλειοψηφικά απόφαση ο ΟΛΠ να πληρώσει για την Cosco! Φεύγουν και κοιτάνε να εξυπηρετήσουν την Cosco.
Πώς θα συνεχίσετε;
Δεν θα πέσουμε εμείς στο γκρεμό. Ο κόσμος μας λέει "Μη σταματάτε". Παρόλο που αντιμετωπίζει προβλήματα οικονομικά, θέλει συνέχιση της απεργίας. Προσπαθούμε να στηρίξουμε τους εργαζόμενους. Συνεχίζουμε αυτές τις μέρες με 48ωρες απεργίες και αποχή τα σαββατοκύριακα. Δεν θα σταματήσουμε αν δεν νικήσουμε. Εκτός κι αν φέρουν εδώ ΜΑΤ, λιμενικό κ.λπ. Αλλά αυτό θα έχει συνέπειες. Ποιος θα δουλέψει την επόμενη μέρα εδώ; Χρειάζονται τους εργάτες, δεν μπορούν να κάνουν χωρίς εμάς.
Τη συνέντευξη πήρε ο Γιώργος Παπαϊωάννου
Βρεθήκαμε με τους απεργούς στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά και μιλήσαμε με τον πρόεδρο της Ένωσης Λιμενεργατών του ΟΛΠ, Γιώργο Νουχουτίδη.
Τι γίνεται με την εφαρμογή της συμφωνίας;
Η Cosco είναι σε δύσκολη θέση. Εμείς είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά αυτοί είναι σε δυσκολότερη. Η διοίκηση προσπαθεί με προβοκάτσιες να νομιμοποιήσει την παρουσία της Cosco. Φέρνουν, για παράδειγμα, κοντέινερ που λένε ότι έχουν υγειονομικό υλικό για να κόψουν τιμολόγια στο όνομα "ΣΕΠ" (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά), που είναι μια θυγατρική της Cosco. Αυτό το κάνουν γιατί εμείς έχουμε δεσμευτεί να αφήνουμε το υγειονομικό υλικό. Αλλά μόνο με τιμολόγιο του ΟΛΠ, όχι της Cosco. Προσπαθούν να κοπεί έστω ένα τιμολόγιο για να κατοχυρωθεί η παρουσία τους στο λιμάνι. Το υποτιθέμενο υγειονομικό υλικό έφτασε στο λιμάνι στις 17 Σεπτέμβρη με ένδειξη επείγον και τελικά το παραλάβανε την 1η Οκτώβρη. Τόσο επείγον ήταν!
Έχει παραλάβει η Cosco;
Την Τετάρτη θέλανε να κάνουν απογραφή στα κοντέινερ. Η Cosco παρέλαβε τα πάντα με ένα χαρτί του ΟΛΠ, ότι της είπε ο ΟΛΠ, χωρίς να μπορέσει να κάνει απογραφή. Ήθελαν να εγκαταστήσουν στο μηχανογραφικό σύστημα δικό τους σκληρό δίσκο ώστε να πάρουν τα στοιχεία και να βγάζουν δικά τους τιμολόγια και να έχουν αυτόματα τα στοιχεία η Cosco, ο ΟΛΠ και η εφορία. Τους εμποδίσαμε. Στον αέρα είναι όλο το εγχείρημα. Χθες έφεραν κείμενο από εισαγγελέα ότι πρέπει να βρεθεί λύση. Για αυτό λέμε ότι αυτοί είναι σε πιο δύσκολη θέση.
Πώς βλέπετε τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης;
Το ΠΑΣΟΚ έχει μιλήσει στη Βουλή για ξεπούλημα και ότι αυτοί θα κάνουν επαναδιαπραγμάτευση. Αυτό χωράει πολλά. Τι σημαίνει; Μπορεί να σημαίνει, ας πούμε, κατάργηση της φορολογικής απαλλαγής. Γιατί αυτή τη στιγμή η Cosco, με βάση νόμο του Μαρκεζίνη από το 1953, έχει φορολογική απαλλαγή. Μπορεί να ξαναδούνε αυτό, ή να ζητήσουν περισσότερα χρήματα. Εμείς λέμε μόνο ακύρωση. Τίποτα άλλο. Ακύρωση της συμφωνίας. Το λιμάνι ήταν πάντα κερδοφόρο, ποτέ δεν ήταν υπερχρεωμένο. Το 2003 διακινήθηκαν 1.620.000 κοντέινερ, ήμασταν το 43ο λιμάνι παγκοσμίως, δούλευε 24 ώρες τη μέρα όλο το χρόνο. Τώρα το έχουν πάει 40-50 θέσεις πιο κάτω. Το 2007 το λιμάνι είχε 35 εκατομμύρια καθαρά κέρδη.
Τι επιχειρήματα προβάλλουν για το ξεπούλημα;
Αυτοί λένε τα γνωστά, πως με τους ιδιώτες θα αποφέρει περισσότερα. Είναι καθαρά ψέματα. Μ’ έναν πρόχειρο υπολογισμό, τα έσοδα του ΟΛΠ είναι 170 εκατομμύρια. Τα 110 εκατομμύρια έμεναν στη χώρα με διάφορες διαδικασίες. Είτε σαν κέρδος που πήγαινε κατευθείαν στο Υπουργείο Οικονομικών είτε και έμμεσα. Ακόμα και μέσα από τους μισθούς μας και το φόρο που πληρώνουμε από το μισθό στο κράτος. Ή ακόμα και ξοδεύοντας το μισθό στην εγχώρια αγορά. Οι οικονομολόγοι δεν τα μετράνε αυτά. Μετράνε αλλιώς Δεν λένε ότι με την ιδιωτικοποίηση ο πλούτος φεύγει από τη χώρα. Αυτοί πολλαπλασίασαν τους συμβούλους, τους παρατρεχάμενους, τις αμοιβές για συμβούλια κ.λπ. Δεν έχουν κανένα επιχείρημα που το πουλάνε. Μόνο τα περί ανταγωνισμού. Εμείς όμως τα ξέρουμε, είμαστε και στο διεθνές συμβούλιο των λιμενεργατών. Όπου έχουν πάει αυτές οι εταιρίες κονομάνε οι εργοδότες και φτωχαίνουν οι εργαζόμενοι. Διαβάστε και το βιβλίο, το Gomorra του Saviano, που περιγράφει τι έχει γίνει στο λιμάνι της Νάπολης που πήγε η Cosco, και θα καταλάβετε.
Πώς θα χειριστεί το θέμα το ΠΑΣΟΚ;
Κοιτάξτε, από το ΠΑΣΟΚ οι Διαμαντίδης, Καρύδης, Νιώτης έχουν δηλώσει σαφώς για επαναδιαπραγμάτευση που το αποτέλεσμά της θα είναι ακύρωση της συμφωνίας. Να μπουν ένας-δύο όροι, για παράδειγμα ότι θα είναι Έλληνας manager, ότι δεν θα έχουν αφορολόγητα κέρδη, κι έτσι θα φύγει η Cosco. Αυτά προεκλογικά. Από την άλλη, Βάσω Παπανδρέου, Διαμαντοπούλου και Κατσέλη τα έλεγαν αλλιώς – ότι υπάρχει σύμβαση, έχει γίνει νόμος του κράτους, είναι δύσκολο να ακυρωθεί, θα το ξαναδούμε.
Επειδή δεν είναι γνωστά, πείτε μας λίγο τι χειρισμοί και παρανομίες έχουν γίνει από την κυβέρνηση της ΝΔ; Απ’ ό,τι ξέρουμε, πέρα από τον απεργιακό αγώνα, κινείστε και σε νομικό επίπεδο.
Πρώτον, όταν έγινε η παραχώρηση του λιμανιού στον ΟΛΠ δεν επιτρεπόταν να το παραχωρήσει αλλού, μόνο σε θυγατρική του. Πήγαμε στο ΣτΕ, γιατί αυτό που έγινε ήταν καθαρή παρανομία. Κάνανε νόμο μετά, που εξουσιοδοτούσε τον ΟΛΠ να μπορεί να κάνει παραχώρηση. Αλλά κατόπιν εορτής. Όταν έγινε η συμφωνία με την Cosco, δεν υπήρχε εξουσιοδότηση παραχώρησης.
Δεύτερον, δεν έγινε ποτέ Δ.Σ. ώστε ο ΟΛΠ να αποφασίσει. Έγινε περιφρούρηση από τους εργαζόμενους και δεν ήρθαν οι σύμβουλοι. Είχαν φύγει από το παράθυρο ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, και τους πήγαν απέναντι με σκάφος! Κάτσανε σε κάτι τραπεζάκια για να κάνουν δήθεν συμβούλιο. Κάποιοι ειδοποίησαν τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, το νομάρχη Πειραιά και άλλους και πήγαν κάτω. Εννέα η ώρα υποτίθεται έγινε το συμβούλιο, αυτοί 9.05 είχανε φύγει και την άλλη μέρα παρουσιάσανε πρακτικά 40 σελίδων! Ποτέ δεν έγινε το Δ.Σ. να αποφασίσει την παραχώρηση, προσφύγαμε στο πολυμελές, έχουμε μάρτυρες τους βουλευτές κ.λπ., δεν έχει γίνει ακόμα το δικαστήριο.
Τρίτο. Ακόμα και ο νόμος αυτός του 1953 που επικαλούνται για τη φοροαπαλλαγή που χαρίζουν στην Cosco δεν προέβλεπε 35 χρόνια φοροαπαλλαγή, αλλά μόνο μια 5ετία. Στη λογική της ενθάρρυνσης των επενδύσεων.
Δηλαδή 7 φορές πιο αποικιακή σύμβαση από αυτές του 1953…
Είναι απίστευτο αυτό που έχουν συμφωνήσει. Δεν θα πληρώνει φράγκο η εταιρία, ούτε χαρτόσημο για συναλλαγές, για δάνεια, τίποτα. Κάτι άλλο σημαντικό: Ό,τι χρήματα διεκδικεί η Cosco από το δημόσιο σε 60 μέρες πρέπει να τα πάρει, αλλιώς έχει ποινική ρήτρα και πληρώνει το κράτος – ενώ για όλους τους άλλους είναι όποτε θυμηθεί το δημόσιο. Άλλο: Εγγυήθηκε το ελληνικό δημόσιο τα δάνεια της Cosco. Στον ΟΛΠ το αρνιόταν όταν ζήταγε δάνειο, που είναι 75% δημόσιο! Για τη φορολογική απαλλαγή έγινε προσφυγή στην ΕΕ. Ο επίτροπος Νταγιάνι ζητάει τώρα με έγγραφό του διευκρινίσεις από τον ΟΛΠ, την κυβέρνηση και τους εργαζόμενους. Άλλο παράδειγμα, για να δείτε που έχει φτάσει το ξεπούλημα: Ο ΟΛΠ έχει ένα μηχανογραφημένο σύστημα της Intracom, το Navis, και κάθε τόσο αναβαθμίζεται με κάποια αμοιβή. Το Δ.Σ. του ΟΛΠ στην τελευταία του συνεδρίαση ζητάει τώρα να εξυπηρετηθεί η Cosco, η Navis όμως λέει πως θέλει περισσότερα λεφτά, 200.000 ευρώ, από την Cosco – δεν είχε κάνει συμφωνία με την Cosco, είχε κάνει με τον ΟΛΠ. Λογικό είναι. Παίρνει λοιπόν πλειοψηφικά απόφαση ο ΟΛΠ να πληρώσει για την Cosco! Φεύγουν και κοιτάνε να εξυπηρετήσουν την Cosco.
Πώς θα συνεχίσετε;
Δεν θα πέσουμε εμείς στο γκρεμό. Ο κόσμος μας λέει "Μη σταματάτε". Παρόλο που αντιμετωπίζει προβλήματα οικονομικά, θέλει συνέχιση της απεργίας. Προσπαθούμε να στηρίξουμε τους εργαζόμενους. Συνεχίζουμε αυτές τις μέρες με 48ωρες απεργίες και αποχή τα σαββατοκύριακα. Δεν θα σταματήσουμε αν δεν νικήσουμε. Εκτός κι αν φέρουν εδώ ΜΑΤ, λιμενικό κ.λπ. Αλλά αυτό θα έχει συνέπειες. Ποιος θα δουλέψει την επόμενη μέρα εδώ; Χρειάζονται τους εργάτες, δεν μπορούν να κάνουν χωρίς εμάς.
Τη συνέντευξη πήρε ο Γιώργος Παπαϊωάννου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου