Την αναστολή των κινητοποιήσεων αποφάσισαν οι λιμενεργάτες, ύστερα από τη συμφωνία του υπουργείου οικονομίας και της Cosco να λειτουργεί το επόμενο 15 ήμερο το λιμάνι από τον ΟΛΠ και στο ίδιο διάστημα να προχωρήσουν οι διαπραγματεύσεις για την σύμβαση.
Η θέση των λιμενεργατών είναι δύσκολη από τη στιγμή που έχουν μείνει με την πολιτική στήριξη μόνο της αριστεράς. Η ΝΔ υπερθεματίζει της σύμβασης που υπέγραψε, το ΛΑΟΣ γαυγίζει να μην φύγουν οι Κινέζοι, όσοι από το ΠΑΣΟΚ στέκονταν (για τους δικούς τους λόγους) στο πλευρό των λιμενεργατών τους τράβηξε το αυτί η ηγεσία του κινήματος, τα ΜΜΕ άρχισαν την γνωστή ιστορία για τις αμοιβές των εργαζομένων και ο λαγός κ. Μίχαλος τους σένρει στα δικαστήρια.
Η συνέχεια του αγώνα θα γίνει πιο δύσκολη. Θα πέσουν όλα τα μέσα και θα αυξηθούν πιέσεις και εκβιασμοί ώστε να κατευθύνουν τον αγώνα σε μια μικρή αλλαγή των όρων της σύμβασης με περισσότερες εγγυήσεις για τα εργασιακά δικαιώματα.
Επιμένουμε ότι η αριστερά πρέπει να κάνει τα πάντα ώστε να κερδηθεί ο αγώνας για την ακύρωση της σύμβασης. Θα είναι ανάσα για τον λαό η πρώτη ήττα του πυρήνα του νεοφιλελευθερισμού, των ιδιωτικοποιήσεων. Είδομεν...
Ο ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας με ανακοίνωσή του τάσσεται υπέρ ενός δημόσιου λιμένα και το συνδέει με την προσπάθεια εκποίησης της δημόσιας περιουσίας στον νομόα μας. Διαβάστε την ανακοίνωσή του:
ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ «ΠΛΟΥΤΟΥ» …ΜΑΛΛΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ «ΘΥΜΑ» ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ.
Το δόγμα του νεοφιλελευθερισμού, το οποίο μέχρι τώρα πιστά υπηρέτησε τόσο το ΠΑΣΟΚ, επί της Κυβέρνησης Σημίτη, όσο και η Νέα Δημοκρατία, ήταν πολύ απλό στη σύλληψή του. Η δημόσια περιουσία πρέπει να περάσει σε κάθε περίπτωση στους ιδιώτες, είτε με τη μορφή της πώλησης, είτε της μακροχρόνιας ενοικίασης, που ουσιαστικά ισοδυναμεί με πώληση. Έτσι «εκποιήθηκαν» και από το ΠΑΣΟΚ, αλλά και από τη Νέα Δημοκρατία, τα ΞΕΝΙΑ του ΕΟΤ, παραλίες, το αεροδρόμιο των Σπάτων, οι εθνικοί δρόμοι, η γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου, τα δημόσια έργα (σχολικά και πανεπιστημιακά κτίρια, φοιτητικές εστίες) μέσω ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), ο ΟΤΕ, η Ολυμπιακή…
Στο νομό μας, εκτός από τα δύο Ξενία και τον Αμφιτρύωνα, για τα οποία ακόμη περιμένουμε την απάντηση στις δύο διαδοχικές ερωτήσεις που έχει καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, για το εάν πληρώνεται το ενοίκιο, είχαμε διάφορες απόπειρες για την παραχώρηση της Καραθώνας σε ιδιώτες, αλλά και την τσιμεντοποίησή της, τη διαδικασία, η οποία εκκρεμεί μέχρι σήμερα, κατασκευής πανεπιστημιακού κτιρίου στη Δαλαμανάρα μέσω ΣΔΙΤ.
Η λογική που βάζει τα κέρδη πάνω από τις κοινωνικές ανάγκες είναι αυτή που μπορεί να οδηγήσει στην εγκατάλειψη και τον σιδηρόδρομο στην περιοχή μας, αφού για κάποιους μπορεί να μην είναι κερδοφόρο…
Θα πρέπει επίσης να θυμίσουμε τα σχέδια του Δήμου Ναυπλίου για την παραχώρηση σχεδόν όλου του λιμανιού σε ιδιώτες, προκειμένου να το εκμεταλλευτούν για στάθμευση…για το καλό μας πάντα!
Ότι λοιπόν από τη δημόσια περιουσία μπορεί να αποφέρει κέρδος στους ιδιώτες, οι διαδοχικές Κυβερνήσεις, θεωρούσαν σκόπιμο να εκποιηθεί.
Προεκλογικά, σημαντικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και νυν αρμόδιοι Υπουργοί (Κατσέλη, Παπακωνσταντίνου), κατήγγειλαν τη σύμβαση παραχώρησης του λιμανιού του Πειραιά στην κινεζική COSCO.
Σήμερα, οι εργαζόμενοι του λιμανιού με απεργία από την 1η Οκτωβρίου, θέλουν να αποτρέψουν την παραχώρηση στην κινεζική COSCO. Δίνουν τον αγώνα τους, ένα σημαντικό τμήμα του δημόσιου πλούτου της χώρας, όπως είναι τα λιμάνια να παραμείνει στο Κράτος.
Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δείχνει με το «καλημέρα» ότι δεν θέλει να τηρήσει ούτε καν αυτά που έλεγε προεκλογικά χαρακτηρίζοντας τη σύμβαση «αποικιοκρατική».
Να υπενθυμίσουμε ότι η σύμβαση προέβλεπε σκανδαλώδεις ρυθμίσεις υπέρ της Cosco (φοροελαφρύνσεις, δάνεια με εγγυήσεις δημοσίου,…), ότι το λιμάνι είναι κερδοφόρο (35 εκ. ευρώ κέρδη το 2007), ότι ο μόνος που έχει όφελος από την επίμαχη σύμβαση είναι η Κινέζικη εταιρεία η οποία θα χρησιμοποιήσει το λιμάνι και τη γύρω περιοχή για εισαγωγή κινέζικων προϊόντων και τη διακίνησή τους, σαν προϊόντα που κατασκευάστηκαν στην Ε.Ε.
Οι δυσκολίες στην αγορά από τη συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών έχουν υπεύθυνο την προηγούμενη και την παρούσα κυβέρνηση και όχι αυτούς που αγωνίζονται για να κρατήσουν δημόσιο το λιμάνι.
Καλούμε τους συμπολίτες μας στην Αργολίδα να δείξουν αλληλεγγύη στον αγώνα των λιμενεργατών. Μια νίκη που θα εμποδίσει το ξεπούλημα του λιμανιού είναι νίκη όλων μας. Είναι στήριγμα στους αγώνες και στο νομό μας για να υπερασπιστούμε τον δημόσιο χαρακτήρα υποδομών που εκποιούνται στους ιδιώτες.
Γραμματεία ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας
Παρασκευή 15/10/2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου