Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

Ανάβαλος, Ανέβαλες, Ανεβλήθη

Στην εφημερίδα "Αναγνώστης" υπάρχει το παρακάτω απόσπασμα:
Δημοσιογράφος: Με το θέμα στον Ανάβαλο της Αργολίδας και το έργο που θα γίνει εκεί, θα χρηματοδοτήσει το Υπουργείο την περιοχή και έργο;
Σ. Χατζηγάκης: Μου αρέσει να είμαι και ειλικρινής και να απαντώ στην ουσία με ακρίβεια. Το θέμα του Αναβάλου είναι πολύ μεγάλο έργο το οποίο το αντιμετωπίζουμε με πολύ σοβαρότητα. Αυτή τη στιγμή δεν εξήγγειλα πρόγραμμα, αλλά βλέπουμε προς θετική κατεύθυνση την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος. Δημοσιογράφος: Για χρηματοδότηση από το Δημόσιο;
Σ. Χατζηγάκης: Θα έρθει η ώρα που θα εξαγγείλω. Είναι ένα πρόγραμμα στην Ειδική γραμματεία και από ό,τι ξέρετε τα περισσότερα προγράμματα είναι συγχρηματοδοτούμενα.
Δημοσιογράφος: Το θέμα έχει να κάνει με τον κ. Μανώλη;
Σ. Χατζηγάκης: Εγώ δεν είμαι ούτε σε σενάρια ούτε σε πρόσωπα. Εγώ κάνω τη δουλειά μου, είμαι στο Υπουργείο Γεωργίας, απαντώ σε ερωτήσεις που με αφορούν θέλω να πιστεύω με θάρρος χωρίς να σταματώ και τα άλλα είναι υποθέσεις άλλων.

Όπως καταλαβαίνετε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα. Ευχαριστούμε πολύ τπάντως τον κ Χατζηγάκη που βλέπει την αντιμετώπιση του προβλήματος "προς θετική κατεύθυνση". Το θέμα ιδιώτη παραμένει βεβαίως ανοιχτό, παρά τις χαρές του Νομάρχη μας... Αλλά το πιο λυπηρο είναι ο εμπαιγμός της κυβέρνησης απέναντι στον αντάρτη, συνδικαλιστή (τον τίμησε και ο Φώτης για τους αγώνες του) κ. Μανώλη...
Την ίδια στιγμή, ο υπουργός ...ΔΕ κ. Σουφλιάς εξήγγειλε την χρηματοδότηση νέων αυτοκινητόδρομων στην Αττική με 1,6 δις ευρώ!!! Ανάπτυξη γι'αυτους είναι δρόμοι για να κονομήσουν οι κρατικοδίαιτοι εθνικοί εργολάβοι. Ανάπτυξη είναι πακτωλός χρημάτων στην Αθήνα και με το σταγονόμετρο στην περιφέρεια. Ανάπτυξη είναι οι χρεωκοπημένες λύσεις με δημιουργία νέων δρόμων για να λυθεί δήθεν το κυκλοφοριακό. Ανάπτυξη δεν είναι να αξιοποιήσουμε το νερό που χύνεται στην θάλασσα. 30 χρόνια η ίδια (υπ)ανάπτυξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails