Ο κ. Μανιάτης μίλησε για τον σιδηρόδρομο ύστερα από πολλούς μήνες που η συγκεκριμένη λέξη είχε χαθεί από το λεξιλόγιό του.
Μας ανακοίνωσε περιχαρής τη συντόμευση του χρόνου και την αύξηση των δρομολογίων (10 είχε εξαγγείλει 6 μας προέκυψαν) και επαίνεσαι ειδικά τους σιδηροδρομικούς Χρήστο Ρετσινά και Γιάννη Μιχαλόπουλο.
Δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε την άποψη του κ. Μανιάτη για όσα ακούγονται περί ΟΣΕ – ιδιωτικοποίησης – Τρόικας κτλ. Αρκέστηκε μόνο στο να δηλώσει ότι ζούμε μια "καλή μέρα" πριν το σκοτάδι πνίξει τον σιδηρόδρομο θα προσθέταμε εμείς. Ποιος ξέρει, ίσως να μην έχει μάθει ακόμα τα δυσάρεστα μαντάτα! Ή μπορεί σαν καλός γνώστης, σε ανώτατα επίπεδα πλέον, του πολιτικού χειρισμού να απέφυγε να μιλήσει για τον υπο εκποίηση ΟΣΕ τη στιγμή που όταν
Ευχαρίστησε ειδικά τους Γιάννη Μιχαλόπουλο και Χρήστο Ρετσινά, σα να μας έλεγε ευτυχώς που είναι δικός μας ο Γ. Διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παρέμεινε το τραίνο. Είναι αυτός ο εκμαυλισμός που για το αυτονόητο πρέπει να λέμε και ευχαριστώ και να στήνουμε ανδριάντες.
Τον Γιάννη Μιχαλόπουλο τον γνωρίσαμε στην εκδήλωση της Κοινής Δράσης και μας έκανε καλή εντύπωση γιατί σε αρκετές στιγμές μίλησε έξω από τα δόντια παρόλο που σε αρκετά θέματα διαφωνούμε. Τον Χρήστο Ρετσινά δεν τον γνωρίζουμε. Διαβάζουμε όμως ότι είναι διευθυντής αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στέλεχος της ΠΑΣΚΕ και θα χαιρόμασταν αν αντί για τα δρομολογια και τις τιμές των εισιτηρίων μας μιλούσε και για τα σχέδια ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, για τη σχεδιαζόμενη κατάργηση των μειωμένων εισιτηρίων, για την επικείμενη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, για την περαιτέρω μείωση του γηρασμένου και ανεπαρκούς προσωπικού (θα φροντίσουν βέβαια να μειώσουν τα δρομολόγια ώστε να επαρκεί) και για πολλά άλλα.
Και φυσικά δεν είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε γιατί υπήρξε η εγκληματική (όπως θα έλεγε και ο υφυπουργός) και απαξιωτική καθυστέρηση ενός χρόνου για να γίνουν αυτές οι στοιχειώδεις βελτιώσεις.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε το βίντεο από το drtv:
Επίσης ανεβάζουμε πάλι το γνωστό πλέον mp3 με τον κ. Μανιάτη ακριβώς ένα χρόνο πριν, όταν σε άλλους πια καιρούς – αντιπολιτευτικούς- μάλλιαζε η γλώσσα του να καταγγέλλει την ιδιωτικοποίηση αποκαλώντας μάλιστα «μπαμπάδες» τους ιδιώτες που θέλουν να εκμεταλλευτούν έτοιμες δημόσιες υποδομές:
Να επισημάνουμε την θετική παρέμβαση του προέδρου φίλων Σιδηροδρόμου Αρκαδίας Κ. Μπρούσαλη ο οποίος έθεσε το θέμα του σχεδιασμού απομάκρυνσης του τραίνου από την πόλη του Ναυπλίου.
Δε μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι μετά την εκδήλωση της Κοινής Δράσης και αφού είχε φανεί πως το τρένο θα συνεχίσει να λειτουργεί (για πόσο θα δούμε) βγήκε με δηλώσεις του ο υποψήφιος "υποψήφιος δήμαρχος Άργους" και νυν αντιδήμαρχος κ. Αναγνώστου και μίλησε, εκ του ασφαλούς πλέον, για ανάγκη διατήρησης και αναβάθμισης του σιδηροδρόμου.
Συμπέρασμα: Προσοχή γιατί υπάρχουν πολλοί που μας υποτιμούν και μας περνάνε για κορόιδα! Θα μου πείτε "συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια". Αυτό είναι και το πρόβλημα ότι συνηθίσαμε...
Και κάτι πολύ χρήσιμο που ξέχασαν να αναφέρουν οι ντελάληδες του τρένου. Φροντίστε όταν ταξιδεύετε να μην έχετ κταναλώσει μεγάλες ποσότητες υγρών, να έχετε ήδη κάνει την ανάγκη σας γιατί τα βαγόνια δεν έχουν τουαλέτες! Για ηλικιωμένους και άτομα με προβλήματα συχνοουρίας προβλέπονται πάνες-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πάπιες-ΟΣΕΤΡΑΙΝ σε προσιτές τιμές. Τα βαγόνια είναι εξοπλισμένα με οπές-υποδοχές όπου μπορούν απευθείας να συνδέονται οι καθετήρες.
Παρόλες τις τρικλοποδιές ας στηρίξουμε έμπρακτα τον σιδηρόδρομο απαιτώντας αυτά που μας ανήκουν, εν έτη 2010.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου