Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Πάει για κατάργηση το τρένο;

Στο isthmos.gr διαβάσαμε το παρακάτω ρεπορτάζ του ΚτΕ. Τουλάχιστον θα μας μείνουν οι γραμμές, να βάζουμε κανά καροτσάκι πάνω και να μετακινούμαστε φθηνά και χωρίς το κόστος της βενζίνης... Α, κύριε Μανιάτη περιμένουμε παρέμβασή σας, γιατί αν ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση θα είχατε κάνει 5-6 ερωτήσεις στη Βουλή...

Στο πλαίσιο του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΣΕ προγραμματίζεται, μεταξύ άλλων, η οριστική κατάργηση των δρομολογίων Πάτρα- Καλαμάτα και Κόρινθος – Τρίπολη - Καλαμάτα


Η απαξίωση του σιδηρόδρομου στην Πελοπόννησο και ειδικότερα στην Καλαμάτα είναι γνωστή εδώ και χρόνια. Όπως φαίνεται, όμως, οι νέοι «κλειδοκράτορες» του οργανισμού σχεδιάζουν να βάλουν και την… ταφόπλακα, έτσι ώστε να κλείσουν μια και καλή το θέμα.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας του «ΚτΕ», στο πλαίσιο του σχεδίου ανασυγκρότησης του ΟΣΕ προγραμματίζεται, μεταξύ άλλων, η οριστική κατάργηση των δρομολογίων Πάτρα- Καλαμάτα και Κόρινθος – Τρίπολη - Καλαμάτα.

Από την άλλη πλευρά, όσον αφορά στους υπαλλήλους του Οργανισμού, μέσω συνταξιοδότησης και μετατάξεων, ο ΟΣΕ καλείται να απομειώσει το 40% του προσωπικού, ήτοι περίπου 2.800 άτομα, εντός της προσεχούς διετίας και όχι τριετίας όπως αρχικά είχε αναφερθεί.

Όπως υποστηρίζουν οι εργαζόμενοι, πηγή των δεινών του ΟΣΕ είναι η σωρεία καταστροφικών επιλογών, ιδίως την τελευταία οκταετία, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την τεράστια διόγκωση του ελλείμματος.

Σύμφωνα με τους ίδιους, τουλάχιστον τα 8,5 δισεκατομμύρια ευρώ, από το σύνολο περίπου των 10 δισεκατομμυρίων του ελλείμματος του ΟΣΕ, αποτελούν ανεξόφλητες οφειλές του Δημοσίου.

Τέλος, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ολοκληρώνοντας το σχέδιο ανασυγκρότησης, αποφάσισε τη συγχώνευση της ΓΑΙΟΣΕ, που διαχειρίζεται την ακίνητη περιουσία του Οργανισμού, με τον ΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ, διατηρώντας αυτόνομη την ΕΡΓΟΣΕ και ανεξάρτητη τη νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails