Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας για την επαναλειτουργία του τρένου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας για την επαναλειτουργία του τρένου:

Κοροϊδία για την Αργολίδα η δρομολόγηση μόνο 4 τραίνων ημερησίως

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ

Πέντε και πλέον χρόνια έχουν περάσει από το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής. Μετά από διετή και πλέον καθυστέρηση από το αρχικό χρονοδιάγραμμα, η γραμμή τελικά παραδόθηκε ανακαινισμένη εδώ και 1 χρόνο. Έκτοτε παραμένει αδικαιολόγητα κλειστή, την ίδια στιγμή που χιλιάδες αυτοκίνητα και νταλίκες κυκλοφορούν σε επικίνδυνους δρόμους, όπως αυτός των Αρχαιολογικών Χώρων (η κατασκευή του οποίου γίνεται με ρυθμούς χελώνας και με πολλές κακοτεχνίες και επικίνδυνες διασταυρώσεις), καταλαμβάνουν όλους τους ελεύθερους χώρους, μολύνοντας το ήδη επιβαρυμένο περιβάλλον και δημιουργώντας συνθήκες αδιαχώρητου στις πόλεις.


Η σιδηροδρομική γραμμή παρέμεινε τόσο καιρό κλειστή με επιλογή της κυβέρνησης της ΝΔ. Η επιλογή της κυβέρνησης έχει να κάνει με την στήριξη των ιδιωτικών συμφερόντων που δεν θέλουν την επαναλειτουργία της γραμμής, που δεν θέλουν την ανάπτυξη του σιδηρόδρομου, επειδή θίγονται τα προνόμιά τους. Η επιλογή αυτή συγκεκριμενοποιείται και στο λεγόμενο «σχέδιο ανασυγκρότησης» του ΟΣΕ, το οποίο οδηγεί χιλιάδες εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο στο δρόμο της ανεργίας, στο κλείσιμο των περιφερειακών γραμμών, στην αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, στη μείωση των δρομολογίων κ.λπ.


Η γραμμή θα ανοίξει αλλά με ποιους όρους;

Έρχεται λοιπόν η κυβέρνηση, στις αρχές Ιουνίου, καθαρά για προεκλογικούς λόγους να κόψει τις κορδέλες. Τέλος καλό, όλα καλά θα πουν κάποιοι: θα έχουν όμως άδικο. Διότι η κυβέρνηση επιλέγει την επαναλειτουργία της γραμμής με όρους που υποσκάπτουν τη συνέχιση της λειτουργίας της και την οδηγούν στην απαξίωση, επειδή προγραμματίζει μόνο 4 δρομολόγια την ημέρα, τη στιγμή που υπάρχει τροχαίο υλικό και προσωπικό που θα μπορούσε να «βγάλει» τουλάχιστον 8 δρομολόγια ημερησίως.

Η πρόθεση της κυβέρνησης να βάλει μόνο 4 δρομολόγια (που πρακτικά σημαίνει 1 τραίνο κάθε 4 ώρες περίπου, δηλ. στη χάση και στη φέξη) φανερώνει την απόφασή της για απαξίωση του σιδηροδρόμου, αποτελεί κοροϊδία για τους κατοίκους της Αργολίδας και της Πελοποννήσου, είναι απάτη απέναντι στους φορολογούμενους πολίτες, που πλήρωσαν μια δαπανηρή επένδυση στις σιδηροδρομικές υποδομές η οποία δεν αξιοποιείται παρά μόνο στο ελάχιστο, ενώ θα μπορούσε να προσφέρει πολλά στις τοπικές κοινωνίες και να αποφέρει και μέρος των χρημάτων που επενδύθηκαν, με συγκριτικά ελάχιστα επιπλέον λειτουργικά έξοδα.

Η κυβέρνηση αφού κόψει τις κορδέλες, θα έχει το θράσσος να θριαμβολογήσει περιμένοντας και πάλι τους πολίτες να την ψηφίσουν στις 7 Ιουνίου.

Όμως οι πολίτες της Αργολίδας και της Πελοποννήσου είναι σημαντικό να της γυρίσουν την πλάτη, να απαιτήσουν τα δικαιώματά τους για συχνή σιδηροδρομική συγκοινωνία με σύγχρονο τροχαίο υλικό. Να αγωνιστούν:

1. Για την πραγματοποίηση τουλάχιστον 8 δρομολογίων την ημέρα για Άργος και Ναύπλιο, με προοπτική αύξησής τους κυρίως τα Σαββατοκύριακα.

2. Για την εξασφάλιση σύγχρονων συνθηκών μετεπιβίβασης στον προαστικό στην Κόρινθο, με εξασφάλιση θέσης καθημένων.

3. Για τη διασφάλιση τιμής εισιτηρίου που θα λαμβάνει υπόψιν τα οικονομικά δεδομένα της εποχής (φτώχεια, ανεργία).

4. Για την στελέχωση με το αναγκαίο προσωπικό, κόντρα στο σχέδιο ξεπουλήματος του ΟΣΕ και της εθελουσίας εφεδρείας των εργαζομένων (που οδηγεί στην προοπτική να μείνει η Πελοπόννησος χωρίς τον αναγκαίο αριθμό σιδηροδρομικών), για την εντατική χρήση της γραμμής σε όλο το μήκος της, τόσο για υπεραστικά όσο και για τοπικά δρομολόγια.

5. Για την άμεση μελέτη και χρηματοδότηση από την Περιφέρεια και από το ΥΠΕΧΩΔΕ των απαραίτητων έργων για την ριζική μείωση των ισόπεδων διαβάσεων, οι οποίες αποτελούν κίνδυνο για τροχαία δυστυχήματα, ενώ παράλληλα μειώνουν την ταχύτητα του τραίνου. Για την απομάκρυνση από το διάδρομο της σιδηροδρομικής γραμμής όλων των παράνομων καταλήψεων από ιδιώτες της δημόσιας περιουσίας του ΟΣΕ.

6. Για την προμήθεια νέου τροχαίου υλικού που θα παίρνει υπόψιν τις σύγχρονες ευρωπαϊκές συνθήκες μετακίνησης.


Οι πολίτες της Αργολίδας είναι σημαντικό να απαιτήσουν επίσης:

1. Τον ριζικό ανασχεδιασμό των τοπικών συγκοινωνιών στην Αργολίδα με κύριο άξονα τη σιδηροδρομική γραμμή, η οποία θα μπορούσε να παίξει πρωτεύοντα ρόλο στην τοπική συγκοινωνία, με πυκνά δρομολόγια και στάσεις, εκεί όπου συγκεντρώνονται κοινωνικές και παραγωγικές δραστηριότητες (κυρίως στον άξονα Άργος-Ναύπλιο).

2. Τη δημιουργία δικτύου ποδηλατοδρόμων, παράλληλα με τη σιδηροδρομική γραμμή, που θα ενώνουν τις πόλεις του νομού.

3. Την προώθηση μελετών και έργων περαιτέρω αναβάθμισης της γραμμής (ευθυγραμμίσεις καμπυλών, τούνελ, σηματοδότηση, ηλεκτροκίνηση κ.λπ.).

4. Την εκπόνηση μελέτης σκοπιμότητας για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής από το Ναύπλιο στο Λυγουριό και το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.

Ο ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας θα στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς, την προστασία του περιβάλλοντος και την οικονομική-οικολογική ανάπτυξη της Αργολίδας και της Πελοποννήσου, προς όφελος των εργαζομένων και του λαού. Για τις ανάγκες των πολλών και όχι για τα κέρδη των λίγων.

Η γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας

1 σχόλιο:

τρενακιας είπε...

ανακοινωση του συριζα για τον ΟΣΕ:
Ο ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΣΕ:

Παναγιώτης Λαφαζάνης



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΣΕ ΕΦΕΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΣ



Ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ΣΥΡΙΖΑ και υπεύθυνος Οικονομικής και Κοινωνικής Πολιτικής του ΣΥΝ, παραβρέθηκε στη συγκέντρωση των εργαζομένων του ΟΣΕ έξω από τα γραφεία του Οργανισμού στην Καρόλου και στη συνέχεια στην πορεία που ακολούθησε στο Υπουργείο Απασχόλησης. Ο Παν. Λαφαζάνης κατά το σύντομο χαιρετισμό του στη συγκέντρωση, τόνισε, μεταξύ άλλων, τα εξής:





Ø Είμαστε εδώ για να καταγγείλουμε τα πρωτοφανή αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης, η οποία επιδιώκει να περάσει σε ένα καινοφανές καθεστώς «μισθωτής εφεδρείας», χιλιάδες εργαζόμενους.



Ø Είμαστε εδώ για να καταγγείλουμε τις μεθοδεύσεις κατατεμαχισμού, συρρίκνωσης, διάλυσης και ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ, οι οποίες θα δώσουν και τη χαριστική βολή στον ελληνικό σιδηρόδρομο.



Ø Είμαστε εδώ για να καταγγείλουμε τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, καθώς και τις εγκάθετες διοικήσεις τους που έχουν μετατρέψει τον οργανισμό σε εκτροφείο σκανδάλων και κακοδιαχείρισης.



Ø Είμαστε εδώ για να καταγγείλουμε την πρωτοφανή δυσφημιστική εκστρατεία των κυβερνητικών παραγόντων που επιχειρούν να εμφανίσουν τον ΟΣΕ ως πηγή ελλειμμάτων. Χρειάζεται θράσος και υποκρισία για να εμφανίζονται όσοι βούλιαξαν τον ΟΣΕ και του φόρτωσαν το επενδυτικό πρόγραμμα του δημοσίου στο δίκτυο, ως τιμητές του οργανισμού και όχι ως ένοχοι και συνένοχοι ενός εθνικού εγκλήματος.



Αυτή την ώρα η χώρα χρειάζεται όσο ποτέ, ένα σύγχρονο, ανασυγκροτημένο, ενιαίο και 100% δημόσιο ΟΣΕ σε μια μη «απελευθερωμένη» σιδηροδρομική αγορά.

Ένα δημόσιο ενιαίο ΟΣΕ ικανό να αναλάβει ένα μεγάλο αναπτυξιακό, οικολογικό και κοινωνικό ρόλο για την συγκρότηση ενός σύγχρονου καθολικού σιδηροδρομικού δικτύου στη χώρα, με προσιτές τιμές.

Εκφράζουμε την αμέριστη αλληλεγγύη μας στο αγώνα των εργαζομένων του ΟΣΕ. Ο ενωτικός σας αγώνας με τη συμπαράσταση του ελληνικού λαού μπορεί να ματαιώσει τα κυβερνητικά σχέδια και να ανοίξει ελπιδοφόρους προοδευτικούς δρόμους για την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ.

Στη μισθωτική εφεδρεία δεν θα περάσουν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ. Σε εφεδρεία και αποστρατεία θα περάσει η κυβέρνηση και συνολικά ο δικομματισμός. Οι 12 προτάσεις του ΣΥΡΙΖΑ για τον ΟΣΕ αποτελούν την καλύτερη εγγύηση για μια καινούργια αναγεννητική προοπτική του ΟΣΕ και των εργαζομένων στον Οργανισμό!



21/05/09 ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

linkwithin

Related Posts with Thumbnails