Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι που τη στιγμή που το τραίνο οδεύει προς ξεπούλημα και περικοπές δρομολογίων ο Γ. Μανιάτης οργανώνει διάσκεψη για την Πράσινη Ανάπτυξη. Για την περίφημη "Πράσινη Ανάπτυξη" του Γ. Μανιάτη θα επανέλθουμε...
ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ
Αγώνας για σύγχρονο, ισχυρό, δημόσιο, οικονομικό σιδηρόδρομο παντού
Η κυβέρνηση, υπό το άγρυπνο βλέμμα της τρόικας, ετοιμάζεται να ιδιωτικοποιήσει και να διαλύσει τον σιδηρόδρομο. Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών προβλέπει:
•αύξηση της τιμής των εισιτηρίων σε γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση
•περικοπές σε πολλά δρομολόγια και κλείσιμο γραμμών
•περιορισμό των εργαζομένων, και νέες εργασιακές συνθήκες γαλέρας.
•ανάληψη αποπληρωμής του «χρέους» του ΟΣΕ από το δημόσιο και μεταφορά της τεράστιας ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ σε αυτό, με στόχο το ξεπούλημά της ιδιωτικοποίηση κατά 49% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και παραχώρηση του management στον ιδιώτη
Η προπαγάνδα από κυβέρνηση, αξιωματική αντιπολίτευση και ΜΜΕ με στόχο να περάσει η διάλυση του ΟΣΕ και του σιδηρόδρομου δεν έχει όρια. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική από αυτή που παρουσιάζεται στα δελτία των 8:
- Το λεγόμενο «χρέος» του ΟΣΕ, το οποίο «γενναιόδωρα» αναλαμβάνει το Δημόσιο, οφείλεται στο μεγαλύτερο μέρος του στη μη καταβολή από το ελληνικό Δημόσιο της συμμετοχής του σε συγχρηματοδοτούμενα από την Ε.Ε. έργα υποδομής. Αυτά τα χρήματα, που δεν έδινε τόσο καιρό το κράτος, αναγκαζόταν ο ΟΣΕ επί χρόνια να τα πληρώνει, παίρνοντας δάνεια από τις τράπεζες με τοκογλυφικά επιτόκια. Πρόκειται για λογιστική απάτη: το κράτος χρωστάει στον ΟΣΕ το μεγαλύτερο μέρος το «χρέους» του ΟΣΕ. Το ίδιο ακριβώς παιγνίδι παίχθηκε με την Ολυμπιακή.
Το «χρέος» οφείλεται, επίσης εν μέρει, στο ότι ο ΟΣΕ έκανε κοινωνική πολιτική χωρίς καμία κρατική επιδότηση. Αυτή την επιδότηση το κράτος δεν την έδωσε ποτέ στον ΟΣΕ, όπως όφειλε. Το ίδιο ακριβώς παιγνίδι παίχθηκε με την Ολυμπιακή. Αντίθετα για να «χρηματοδοτεί» τη Siemens, το Βατοπέδι, το μεγάλο κεφάλαιο, την Ολυμπιάδα, τις τράπεζες, τους εργολάβους δεν είχε κανένα πρόβλημα: δισεκατομμύρια ευρώ βρέθηκαν στις τσέπες τους. Με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε, αντίθετα, υπάρχει πρόβλεψη για επιδότηση στους ιδιώτες μνηστήρες του ΟΣΕ.
Το υπόλοιπο «χρέος» οφείλεται στην κακοδιοίκηση, τις σπατάλες, τις μίζες για τα οποία υπεύθυνοι είναι οι διοικήσεις και οι υπουργοί Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ διαχρονικά. Αυτοί που οδήγησαν τον ΟΣΕ στην απαξίωση τώρα του δίνουν τη χαριστική βολή. Δεν θα τους αφήσουμε.
- Αν για τα «χρέη» στον ΟΣΕ, όπως μας λένε η κυβέρνηση και οι «μεγαλοδημοσιογράφοι», φταίνε οι εργαζόμενοι, τότε πώς γίνεται όσο περνάνε τα χρόνια το προσωπικό του ΟΣΕ να μειώνεται δραματικά και τα χρέη να αυξάνονται; Μπορούν να μας πουν πόσα λεφτά πήγαν στη Siemens και σε άλλες τέτοιες μαύρες τρύπες; Δεν ισχυριζόμαστε ότι δεν υπάρχουν μικρές μειοψηφίες με υπερβολικές αμοιβές, μειοψηφίες που οι ίδιες οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ εξέθρεψαν και εκτρέφουν. Όμως αυτά τα φαινόμενα, που σίγουρα θα πρέπει να σταματήσουν, δεν μπορούν να αμαυρώσουν την προσφορά χιλιάδων σιδηροδρομικών, που παρά τις δυσκολίες από την έλλειψη προσωπικού σε ευαίσθητους τομείς (εργαζόμενοι στην τεχνική βάση και τη συντήρηση κ.λπ.) και τις ελλείψεις σε τροχαίο υλικό και ανταλλακτικά, προσφέρουν με αυταπάρνηση.
- Πολλά δρομολόγια, μας λένε η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια, πρέπει να σταματήσουν και κάποιες γραμμές να κλείσουν γιατί δεν έχουν την αναγκαία επιβατική κίνηση. Αυτό συνέβη όμως επειδή συστηματικά απαξιώθηκαν. Στο νομό Αργολίδας για παράδειγμα, για χρόνια ξεχάσαμε τι σημαίνει τρένο (με έργα που δεν τελείωναν ποτέ) και, όταν τα έργα τελείωσαν, ο χρόνος δρομολογίου κρατήθηκε εσκεμμένα μεγάλος και τα δρομολόγια είναι λιγοστά και βολεύουν ελάχιστους.
Απευθυνόμαστε στον βουλευτή Αργολίδας και υφυπουργό ΥΠΕΚΑ κ. Γ. Μανιάτη:
Κύριε υφυπουργέ, θεωρείτε ότι ο σιδηρόδρομος που θα προκύψει από την εφαρμογή του ν/σ, με τις μεγάλες αυξήσεις στα εισιτήρια θα είναι «ο σιδηρόδρομος των φτωχών Ελλήνων» όπως δηλώνατε πριν ένα μόλις χρόνο; Ισχύουν αυτά που λέγατε προεκλογικά, όταν ακόμα κυβέρνηση ήταν η ΝΔ, ότι είσαστε «ενάντια στο ξεπούλημα του σιδηρόδρομου», όταν χαρακτηρίζατε σαν «μεγάλους μπαμπάδες» τους ιδιώτες που θέλουν να αξιοποιήσουν έναν υπερσύγχρονο σιδηρόδρομο, ο οποίος εκσυγχρονίστηκε με δεκάδες εκατομμύρια από τους φορολογούμενους; Προτίθεστε να υπερψηφίσετε το ν/σ του υπουργείου Μεταφορών όπως πράξατε με το Μνημόνιο και με όλα τα προηγούμενα αντιλαϊκά κυβερνητικά νομοσχέδια; Έτσι εννοείτε την «Πράσινη Ανάπτυξη»;
Απευθυνόμαστε στους υποψήφιους δημάρχους της Αργολίδας:
Αντιλαμβάνεστε ότι ο σιδηρόδρομος στην περιοχή μας, αν ψηφιστεί το ν/σ, θα βρεθεί ένα βήμα πριν το κλείσιμο; Αντιλαμβάνεστε το πλήγμα για την περιοχή από την χρόνια απαξίωση και τελικά το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής που θα μπορούσε με φθηνό και οικολογικό τρόπο να βοηθά στις μετακινήσεις των κατοίκων του νομού και μέρους των δεκάδων χιλιάδων επισκεπτών του νομού μας; Τι θέση έχετε απέναντι στο ν/σ διάλυσης του ΟΣΕ; Τι θα κάνετε προεκλογικά για να αναδείξετε το θέμα; Γιατί τόσο καιρό δεν δώσατε σημασία σε ένα τόσο σημαντικό ζήτημα που αφορά τον τόπο μας;
Η διάλυση του ΟΣΕ και του σιδηροδρόμου δεν πρέπει να περάσει! Η κυβέρνηση της τρόικας και του μνημονίου δεν έχει δικαίωμα να ξεπουλά τη δημόσια περιουσία που με τόσο κόπο φτιάχτηκε!
Ισχυρός, δημόσιος, σύγχρονος σιδηρόδρομος παντού!
Αύξηση των δρομολογίων - νέα σύγχρονα τραίνα - φτηνά εισιτήρια για το λαό!
Ακύρωση του Μνημονίου Κυβέρνησης-ΔΝΤ-ΕΕ!
http://kdrasi.wordpress.com
kdrasi@gmail.com
τηλ. επικοινωνίας: 6978073528
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου