Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Γνωρίζει τους νόμους ο κ. Ρέππας;

Βγάζει μάτι το ότι έχουμε μια κυβέρνηση των τραπεζιτών και των εργολάβων η οποία με ιδιαίτερο ζήλο υπερασπίζει τα συμφέροντά τους. Ο κ. Ρέππας έχει πάρει στα πολύ σοβαρά το ρόλο του δικηγόρου των εργολάβων, αλλά είναι κακός δικηγόρος τους, αφού προβαίνει σε λάθη, ψεύδη και ανακρίβειες. Διαβάστε δελτίο τύπου του Πανελλαδικού Συντονιστικού Αγώνα κατά των διοδίων:
[πηγή:
akribeia-stop]
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σχετικά με τη συνέντευξη του Υπ.Μετ. στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA στις 14/9/2010

Ο Υπουργός Μεταφορών δε λέει την αλήθεια για τα διόδια

Στο κεντρικό δελτίο του τηλεοπτικού σταθμού Alpha στις 14/9/2010, παρακολουθήσαμε τον Υπουργό Μεταφορών κ. Ρέππα, σχολιάζοντας ρεπορτάζ που είχε προηγηθεί σχετικά με το κίνημα «δεν πληρώνω διόδια», να δηλώνει:


«… Ας γνωρίζουμε ότι το πιο πιθανό είναι η εταιρεία να κρατά τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους και να προσφεύγει εναντίων του δημοσίου μετά, από το οποίο θα ζητά την ανάλογη αποζημίωση. Τα διόδια που δεν πληρώνουν οι ιδιώτες θα τα πληρώσει το δημόσιο με την μία ή με την άλλη μορφή κατά την απαίτηση των παραχωρησιούχων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε και να μην
το επιτρέψουμε.»
Θέλουμε να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό ότι στο άρθρο 24 του Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. ορίζεται ότι : “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (σ.σ. κομίστρων). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”.


Στο ίδιο δελτίο ειδήσεων ο κ. Υπουργός απαντώντας σε σχόλιο του δημοσιογράφου κ. Σρόιτερ που του υπενθύμιζε τις υποσχέσεις της σημερινής κυβέρνησης για μείωση των τιμών διοδίων είπε :
«Θα μου επιτρέψετε να πω ότι τα διόδια αυτά, ως προς την πυκνότητα των θέσεων τους και ως προς το ύψος έχουν ψηφιστεί το 2007, από την προηγούμενη Κυβέρνηση, στο πλαίσιο, των συμβάσεων παραχώρησης που πήραν την μορφή νόμου..(…). όσον αφορά την επαναδιαπραγμάτευση, πράγματι, αυτή ήταν η σκέψη, αλλά οι οικονομικές εξελίξεις και το υψηλό επίπεδο των spread, δεν επιτρέπει στις τράπεζες που είναι οι χρηματοδότες για την κατασκευή αυτών των μεγάλων αυτοκινητόδρομων, να μπουν εύκολα σε μια διαπραγμάτευση, εκτός και αν καταλήξουμε σε συμφωνία, η οποία θα είναι πασιφανώς σε βάρος του δημόσιου συμφέροντος.»
Θέλουμε και πάλι να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό ότι :

- επί της υπουργίας του συνέβη το θλιβερό δυστύχημα των Τεμπών στο τμήμα που κατασκευάζει η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ Α.Ε. στο οποίο έχασε τη ζωή του ένας μηχανικός και για το οποίο δεν αποδόθηκαν ευθύνες παρότι είχε ως αποτέλεσμα να κοπεί η Ελλάδα στα δύο για 5 μήνες με τεράστιες οικονομικές συνέπειες και μάλιστα σε περίοδο κρίσης

- επί της υπουργίας του όχι μόνο δε μειώθηκαν αλλά και αυξήθηκαν οι σταθμοί είσπραξης διοδίων. Επίσης αυξήθηκαν 3 φορές τουλάχιστον τα κόμιστρα των διοδίων

- επί της υπουργίας του χρησιμοποιήθηκαν οι δυνάμεις της ΕΛΑΣ για εκφοβισμό των πολιτών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια και πάλι κατά παράβαση του άρθρου 24 του Ν. 3555/2007.

- επί της υπουργίας του οι τράπεζες που «χρηματοδοτούν» τα έργα (με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) έτυχαν κρατικής ενίσχυσης δισεκατομμυρίων ευρώ σε συνέχεια της τακτικής της προηγούμενης κυβέρνησης, την ίδια στιγμή που το λαϊκό εισόδημα λεηλατείται διαρκώς.

Τελικά, θέλουμε να πούμε στον Υπουργό ότι στο ζήτημα των διοδίων ή είσαι με το δίκαιο αγώνα των πολιτών ή με τα συμφέροντα των μεγαλοκατασκευαστικών εταιρειών και των τραπεζών.

Web : diodiastop.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails