Τετάρτη, 21 Ιουλίου 2010

Κανείς για το τρένο;

Η κυβέρνηση συζητά (με τις σοφές υποδείξεις και του ΔΝΤ φυσικά) το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ. Από ότι κυκλοφορεί στον Τύπο η κυβέρνηση αποφάσισε να το παίξει κουβαρντάς. Έτσι θα πληρώσει η ίδια λέει το έλλειμμα των 10 δις του ΟΣΕ. Σαν να χρωστάτε σε κάποιον ο οποίος χρωστάει αλλού και να πηγαίνετε να του λέτε με ύφος "Άσε ρε θα τα πληρώσω εγώ". Κι αυτό, γιατί τα 7 περίπου από τα 10 δις είναι χρέη του κράτους προς τον ΟΣΕ, τα οποία περιέργως και ύστερα από αρκετή νεοφιλελεύθερη και πρασινο-μπλε χημεία χρωστά ο ΟΣΕ στο κράτος...!
Κατά τα άλλα με μηδενικό πια χρέος αναζητείται αγοραστής του 49% της ΤΡΙΝΟΣΕ στον οποίο θα παραδωθεί και το managment. Η συνέχεια του ξεπουλήματος είναι η γνωστή. Απολύσεις ή εθελούσιες με στόχο να υπάρχει ένας οδηγός σε δυο τρένα, κατάργηση μειωμένων εισητηρίων για να μη λερώνονται από φτωχούς και βρωμιάρηδες τα καινούρια βαγόνια (χωρίς τουαλέτες παρακαλώ) και φυσικά το μέλλον μη κερδοφόρων γραμμών θα επανεξετάζετε συνεχώς.

Δείτε μια παρουσίαση (μετά σχολιασμού) των σχεδίων για τον ΟΣΕ και εδώ.
Ύστερα από όλα αυτά, εμείς επιμένουμε να στηρίζουμε τις περσινοαυγουστιάτικες απόψεις του βουλευτή και υφυπουργού ΠΕΚΑ κ. Γιάννη Μανιάτη (όπως παρουσιάσαμε σε προηγούμενο κουίζ). Μπορείτε να τις ακούσετε ξανά:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails