Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Εμείς κ. Πρωθυπουργέ δεν θα σας δανείσουμε...

Την τρίτη φορά που το διαβάσαμε αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά. Το κείμενο (μην ανυπομονείται να το διαβάσετε γιατί θα ξενερώσετε) φαίνεται να μην είναι ειρωνικό αλλά ειλικρινές. Πραγματικά υπό μιαν έννοια θα μπορούσαμε -σαν διεθνιστές- να στηρίξουμε την άποψη της γυναίκας αυτής. Και να βρούμε μάλιστα και επιπλέον επιχειρήματα Πχ. Αν οι εργαζόμενοι δώσουμε λεφτά από το υστέρημά μας είναι πολύ πιθανό μέρος τους να φτάσει σε εργαζόμενους. Για παράδειγμα μέρος από τα 2,5 δις που χρειάζονται για να αγοροάσουμε τις φρεγάτες του Σαρκοζί θα πάει στους εργαζόμενους της Γαλλικής πολεμικής βιομηχανίας. Ή τα Eurofighter τα κατασκευάζουν φυσικά εργαζόμενοι οι οποίοι κάτι θα τσιμπήσουν από τα λεφτά που θα πάρει η Μέρκελ.
Και για να σοβαρευτούμε, κυρά Γιώργαινα θα σου πούμε ένα μυστικό. Τα λεφτά μας πάλι θα τα φάνε οι πολεμικές βιομηχανίες, οι κρατικοδίατοι εθνικοί εργολάβοι και οι διεθνείς νταβατζήδες του χρέους μας. Συγγνώμη αν σε σοκάρουμε με τις απόψεις μας αλλά πρέπει να σου πούμε την αλήθεια. Και γι'αυτό δεν λές στην κακομοίρα την μητέρα σου να κατέβει την Τετάρτη στην απεργία μήπως και σώσει τίποτα από τη σύνταξή της;
Παρακάτω σας παραθέτουμε την επιστολή της γυναίκας προς τον Γ.Π. για την οποία γίνεται λόγος (την βρήκαμε στο
http://thelonapo.blogspot.com/2010/02/blog-post_19.html ). Πιθανολογούμε ότι είναι η γυναίκα του Θοδωρή Πάγκαλου, ίσως και ο ίδιος, ποιός ξέρει...:


"Εγώ κ. Πρωθυπουργέ, εγώ θα σας δανείσω ! Ατόκως και για όσο χρόνο χρειαστεί. Γιατί πιστεύω στον έντιμο αγώνα σας κι ας μην είμαι ΠΑΣΟΚ.
Γιατί πλήρωσα στη Βενετία για να δώ, εκεί, το δισκοπότηρο της πατρίδας των παππούδων μου , της Τραπεζούντας, , γι’αυτό.
Για τα άλογα του Ιπποδρόμου της Κωνσταντινούπολης στον Άγιο Μάρκο, για τη Νίκη της Σαμοθράκης στο Λούβρο, για το Ναό της Περγάμου στο Βερολίνο, για τα γύψινα ομοιώματα στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Εγώ θα σας δανείσω απ΄το μισθό μου και η Δέσποινα που είναι δεξιά και μου θύμισε πως οι ελληνίδες έλιωναν τα κοσμήματά τους για να τα κάνουν βόλια για την ιδέα της ελεύθερης πατρίδας.
Μαζί νομίζω όλοι οι πρόσφυγες, όλοι οι έλληνες θα σας δανείσουμε, όσο μπορούμε ο καθένας, για να μειώσουμε τη ζημιά και να μη βλέπουμε πια τη χαιρέκακη ικανοποίηση αυτών που καθοδήγησαν και ζουν ακόμη από τις αρπαγές του πολιτισμού μας, από την διάβρωσή μας με τις μίζες τους, αυτών που με κυνισμό και απληστία σήμερα οργανώνουν τις νέες λεηλασίες.
Σας παρακαλώ ζητείστε πρώτα από τους Έλληνες να βοηθήσουμε την πατρίδα μας , με τους δικούς μας όρους, με τα δικά μας Μαθηματικά και με την δική μας Ψυχή.
Ζητείστε δάνειο απο τους ευπατρίδες, απο τους εύπορους αλλά και απο τους μισθωτούς και από τη μητέρα μου που είναι συνταξιούχος του ΟΓΑ.Είμαι βέβαιη πως είμαστε όλοι εδώ.
Σας ευχαριστώ"
Επίσης προσυπογράφουμε το σχόλιο του giorgos:

giorgos είπε...
Είναι ειρωνικό το κείμενο, έτσι;
Αν είναι σοβαρό νομίζω είναι η μεγαλύτερη απόδειξη του τι σημαίνει καραγκιόζης-κορόιδο Έλληνας που μια ζωή θα του κλέβουν τα λεφτά και θα λέει ευχαριστώ.

Τη στιγμή που γράφονταν αυτές οι γραμμές μας έφτασε επιστολή της μητέρας της κυρίας προς τον κ. Παπανδρέου:
"Κύριε Παπανδρέου ΄Γ είμαι η μήτέρα της γυναίκας που με επιστολή της ζητά να μου πάρετε τη σύνταξη. Απλά ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν δίνω ούτε ένα λεπτό από τα λεφτά μου για να μπαλώσετε τις τρύπες που ανοίξατε. Η μόνη περίπτωση για να σας δώδω την πενιχρή μου σύνταξη είναι να σας τη δανείσω με επιτόκιο 6,5 %, όπως δανειστήκατε από αλλού. Άντε για εσάς 6%. Keep walking."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

linkwithin

Related Posts with Thumbnails